• 02532939625
  • Info@farvardinhoney.com
  • قم - بلوار شهید صدوقی - بلوار فردوسی - کوچه 22 - پلاک 31
  • 09120450355 - 09114477600
عسل طبیعی و ژل رویال فروردین

عسل طبیعی و ژل رویال فروردین

خرید عسل طبیعی و خرید ژل رویال اصل همراه با ضمانت و ارسال رایگان

عسل سفید چیست؟

  • ۱۴

عسل سفید چیست؟

عسل سفید که شاید آن را با نام دیگری به نام عسل خامه ای نیز بشناسید یک نوع عسل طبیعی است که دارای یک بافت نرم و خامه ای شکل است. نام این عسل برخی افراد را به این اشتباه می اندازد و تصور می کنند که عسل سفید با یک ماده دیگری مثل خامه یا کره ترکیب شده است، در حالیکه این باور کاملا اشتباه است و هیچ ماده اضافی در این عسل وجود نداشته و علاوه بر اینکه بسیار خوش خور و خوشمزه است تمام خواص عسل طبیعی را نیز دارا است. این عسل به خاطر طعم و ظاهر متفاوتی که دارد یک گزینه بسیار مناسب برای وعده صبحانه می باشد، علاوه بر آن بی شک کودکان نیز عاشق آن می شوند.

اگر بخواهیم کمی تخصصی تر راجب اینکه عسل سفید چیست صحبت کنیم باید بگوییم که در واقع عسل سفید همان عسل طبیعی است که در حال شکرک زدن یا رس بستن می باشد، در این شرایط عسل را درون دستگاه های مخصوص ریهته و به صورت یکنواخت و مداوم آن را هم زده تا به بافتی متفاوت از دیگر عسل رسیده و همچنین رنگ آن نیز تغییر پیدا کند.

 

خواص عسل سفید

عسل سفید، همچون دیگر انواع عسل طبیعی، تمام خواص عمومی عسل‌ها را داراست، اما فواید آن از این موارد عمومی بسیار گسترده‌تر است. این نوع عسل دارای خواص ضدباکتریایی و ضدالتهابی بوده و مصرف آن به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند، از بیماری‌های مختلفی مانند عفونت‌ها و التهابات محافظت می‌کند. همچنین، عسل سفید می‌تواند در بهبود سلامت پوست تأثیرگذار باشد و به علاوه، می‌تواند در بهبود عملکرد قلب نیز موثر باشد.
 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی