• 02532939625
  • Info@farvardinhoney.com
  • قم - بلوار شهید صدوقی - بلوار فردوسی - کوچه 22 - پلاک 31
  • 09120450355 - 09114477600
عسل طبیعی و ژل رویال فروردین

عسل طبیعی و ژل رویال فروردین

خرید عسل طبیعی و خرید ژل رویال اصل همراه با ضمانت و ارسال رایگان

ژل رویال (شاه انگبین) و روشهای مصرف صحیح و دارویی

  • ۴۷۸۴۷
ژل رویال (شاه انگبین) و روشهای مصرف صحیح و دارویی

ژل رویال ( شاه انگبین اصیل ایرانی ) و 5 روش مصرف درمانی

تحقیقات دقیق بیشتری برای تعیین مقدار دقیق مصرف ژل رویال نیاز است .با توجه به نتایج تحقیقات برای رسیدن به نتایج مطلوب و علایم بهبود و رضایت بخش ،بازه ی مصرف تقریبا گسترده ای از ژل رویال را در روز پیش رو داریم که از مقدار 50-300 میلی گرم تا 6 گرم را نشان میدهد .

داده های اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده و مقدار مصرف ژل رویال بستگی به نویسنده و مولف آن دارد که غالبا یا شرکت ها و موسسات دارویی هستند یا زنبورداران سودجو یا کم در آمد. پس در هنگام خرید ژل رویال دقت کنید.

و حال چگونگی مصرف و مقدار مصرف

 

 

شرکت های دارویی معتقدند که بهترین فرم ژل رویال برای مصرف نوع پودری آن (Lyophized ) میباشد.روش تبدیل ژل رویال خام به پودر را اصطلاحا فریز درای (Freeze-drying ) می گویند .اما زنبورداران معتقدند که قرار دادن ژل رویال خام در زیر زبان بهترین روش مصرف آن میباشد .

که هر دو به نوعی صحیح می باشند.اما نکته ی مهم اینجاست که ژل رویال بسیار حساس می باشد و نیاز به دقت زیادی در حمل و نگهداری دارد تا خواص درمانی خود را از دست ندهد .

توصیه می شود که ژل رویال خام را در زیر زبان قرار داده و 5-10 دقیقه منتظر بمانید تا کاملا آب شود .در این روش ژل رویال مستقیما وارد جریان خون میشود و بهترین تاثیرگذاری را خواهد داشت .توصیه نمی شود که ژل رویال را بلافاصله قورت دهید زیرا عملکرد سیستم گوارش در معده ( شیره معده ) بصورت قابل توجهی تاثیرات دارویی ژل رویال را کاهش میدهد  و البته در این نوع مصرف بواسطه ی طعم خاص و بد ژل رویال، بسیار حس ناخوشایندی خواهد داشت .

در نظر داشته باشید که ژل رویال یا شاه انگبین طعم اسیدی و تندی دارد و این طعم ذاتی و اصلی ان است.

 

 

بعد از مصرف 20 تا 40 روز ژل رویال لازم است یک وقفه به اندازه ی دوره مصرفتان ایجاد کنید که این بخاطر خاصیت آنتی باکتریالی ژل رویال است که میتواند باعث اختلال در فلور طبیعی دستگاه گوارش شود .

دوز یا مقدار توصیه شده در این روش روزی یک گرم برای بزرگسالان ، برای کودکان بالای 5 سال توصیه می شود حداکثر نیم گرم در روز و برای نوزادان دوز مصرف یک میلی گرم به ازای هر کیلو وزن نوزاد یعنی اگر نوزاد شما 5 کیلو است شما باید 5 میلی گرم مصرف نمایید  

 

رنگ ژل رویال ( شاه انگبین ایرانی ) به مرور زمان تیره تر میشود و بهتر است در معرض هوا نباشد

 

سوالی که توسط بسیاری از مردم به تکرار پرسیده می شود این است که من با توجه به این نیاز یا بیماری خاص چقدر ژل رویال در روز باید مصرف کنم ؟

جواب شما بستگی به هدف مصرف شما دارد .اگر برای پیشگیری یا درمان بیماری یا مصارف دیگر استفاده می کنید پاسخ متفاوت است . 

ژل رویال را میتوان بصورت روزانه مصرف نمود که ترجیحا صبح و قبل از خوردن هرچیزی نظیر صبحانه( ناشتا ) بهتر است و همچنین بهتر است اگر میتوانید روزی دونوبت این کار را انجام دهید( صبح و عصر ).توصیه نمی شود که ژل رویال را در شب استفاده کنید چون باعث افزایش سطح انرژی در بدن شده و میتواند عامل بی خوابی شود .بسیار مهم است که ژل رویال بصورت مرتب و با برنامه ی بدون وقفه مصرف شود تا بهترین تاثیر گذاری را داشته باشد.

کمی دقیق تر بررسی کنیم : ( هنگام خرید ژل رویال اصل یا شاه انگلبین ایرانی )

ژل رویال را هم با عسل و هم به صورت خالص می توان مصرف نمود ولی بهترین راه مصرف ژل رویال به صورت زیر زبانی میباشد چرا که در سیستم گوارش و جذب مواد غذایی در بدن انسان که از دهان آغاز میشود و در روده به انتها می رسد کاملترین و سریعترین مکان برای جذب مواد غذایی از طریق مویرگ های زیر زبان می باشد.

به طوری که روزانه ۲ بار و هر بار یک قاشق چای خوری کوچک قبل از صبحانه و قبل از خواب مصرف شود کودکان بالای 1 سال نیز مجاز به مصرف این ماده اعجاب انگیز هستند که می توانند بصورت روزی ۲ بار قبل از صبحانه و قبل از خواب نصف قاشق چای خوری کوچک میل کنند. ژل رویال را نیز میتوان به صورت مخلوط با عسل مصرف کرد ژل رویال در عسل خراب و فاسد نمی شود_(گفتنی است در طب سنتی ایرانی-اسلامی بر این اعتقاد هستند که عسل جاذب و هاضم است و در نتیجه به جذب و هضم سریعتر و کامل مواد غذایی که همراه با آن استفاده می شوند کمک می کند) _ و کاملا خواصش حفظ میگردد و تا ۱ ماه در بیرون از یخچال میتوان آن را نگهداری کرد.ولی بهترین تاریخ مصرف ژل رویالی که با عسل مخلوط شده 15 روز می باشد.

نسبت مخلوط کردن ژل با عسل باید با توجه به نوع مصرف تعیین گردد که در اینباره توضیح خواهم داد.

به علاوه ژله رویال را می توان به صورت سرم هم تزریق نمود Api serum که در این صورت نتیجه بهتری عاید خواهد شد . ژله رویال را به صورت خالص برای کودکانی که بیش از یک سال سن دارند روزانه ۳۰ ۲۰ میلیگرم نیم ساعت قبل از صبحانه با استفاده از قاشق کوچکی زیر زبانی مصرف می کنند . مدت معالجه ۲۰ روز می باشد که پس از یک هفته فاصله دوباره باید تکرار شود . این مقدار برای افراد مسن روزانه ۱۰۰ ۵۰ میلیگرم می باشد که روزانه دو یا سه وعده ۳۰ دقیقه قبل از غذا باید مصرف شود .

بنا به عقیده برخی از دانشمدان مصرف ژله رویال باید با وزن انسان رابطه مستقیم داشته باشد و این رابطه مقدار یک میلیگرم ژله خالص در مقابل یک کیلو وزن در روز می باشد این بدین معنی است که اگر وزن شما 70 کیلو گرم باشد باید 7/0 گرم بصورت روزانه استفاده نمایید.

عسل مسعود و ژل رویال

بنا به نظر یه ای چون ممکن است اسید معده در خاصیت اصلی ژله رویال اثر کند در بعضی از کشورها آنها را داخل کپسول های مخصوص قرار می دهند بنام سافت ژل (روده باز شو) که این کپسول ها در داخل معده حل نمی شود و نتیجه کپسول مستقیماً وارد روده می شود و در آنجا هضم شده مستقیماً وارد خون میگردد.

ضمناً ژله رویال را به صورت مخلوط با گرده و یا مخلوط با آب نیز استفاده می شود . ژله رویال در سایر مکملهای غذائی نیز استفاده می شود استفاده از ژله رویال به عنوان یک عنصر محرک به علت داشتن ویتامین ۵ B ( اسید پانتوتنیک) در بسیاری از تولیدات بهداشتی استفاده می شود .

مهمترین روش مصرف ژل رویال که امروزه در بیشتر کشورهای خارجی معمول است تزریق زیر جلدی یا پوستی و با درون ماهیچهای ( عضلانی ) آن است و از طریق زیر زبانی هم مورد استفاده زیادی دارد زیرا به سرعت توسط مویرگ های زیر زبانی جذب شده و بدون گذشتن از روده وارد جریان خون میگردد . مصرف زیر زبانی آن ، امکان جذب سریع عناصر فعال آن را بدون دخالت شیره معده فراهم میکند.

مقدار مصرف در هر وعده

یک قاشق چایی خوری سر پر میتواند تقریبا حاوی 10 گرم ژل رویال باشد که" حداکثر" میزان توصیه شده برای استفاده در یک وعده است مخصوصا برای افرادی که به بیماری خاصی دچار نیستند و با توجه به میزان پروتیین ، کربوهیدرات و چربی گزارش شده، هر 10 گرم ژل رویال دارای 30 کالری می باشد. 

گفتنی است وبسیار مهم که برای تعیین مقدار مصرف ژل رویال در هر وعده و مقدار مصرف شما در مجموع دوره ی درمانی می بایست شما از میزان ماده موثره ی ژل رویال مصرفی خود یا همان " 10hda " اطلاع داشته باشید .

چرا که میزان یا دوز مصرف بر حسب این ماده تعیین می شود .بنده در حال دسته بندی افراد با توجه به نیاز و با توجه به نوع بیماری انها در گروه های مشخصی هستم که با توجه به میزان ماده موثره ی ژل رویال چه میزان دقیقی از ژل رویال را باید استفاده کنند و در کتاب دانشنامه ی ژل رویال بتالیف محمد رسول رسولی منش چاپ خواهد شد .

 

* نظرات و سوالات مربوط به پست رو بخونید شاید سوال یا نکته ی مورد نظر شما باشه

ژل رویال را از ما بخواهید ... از ما بپرسید

 

عسل فروردین ( مسعود سابق )

محمد رسول رسولی منش

 

 
  • سلام
    آیا باید ژل را خارج از یخچال نگهدارى کرد؟ یا یحچال؟ یا در فریزر؟ 
    ممنون
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    بهترین روش نگهداری ژل رویال برای حفظ خواص نگهداری در فریزر هستش
    زل رویال در فریزر به مدت 3 سال در یخچال 6 ماه و مخلوط با عسل حداکثر یک ماه که بهتر است در مدت زمان یک هفته تا 12 روز استفاده شود

    عسل مسعود
  • سلام ببخشید من یه سوال داشتم  من 5 روز پیش رویال ژل از نوع کپسول را از داروخانه گرفتم ولی به من نگفته بود که در یخچال نگهداری کنم خود داروخانه هم داخل یخچال نگذاشته بود و داخل کمد نگهداری کردم در دمای اتاق یعنی الان فاسد شده و نخورمش ؟ یا نیازی به یخچال نیست ؟ 

    پاسخ:
    سلام
    کپسول های موجود در داروخانه از ژل رویالی تهیه شده که اصطلاحا میگن لیوفلایزد یا فریز_دراید و نیازی به یخچال نداره ولی بهتره در یخچال نگهداری بشه یا حداقل در دمای اتاق (25 درجه ) و بدور از نور
    با خیال راحت استفاده بفرمایید
  • مهدی ایامی
    سلام من یک سال پیش تصادف شدید کردم خدارو شکر الان بهترم از ناحیه سر سمت راست ولی ضربه مغزی نشدم الان یه سری مشکلات جزیی دارم آیا این ژل برام خوبه مصرف کنم 
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز

    بعد از تاثیر گذاری ژل رویال بر روی غدد داخلی و تنطیم هورمون ها و بحث باروری و بارداری ، قوی ترین تاثیر گذاری ژل رویال روی مغز و عملکرد اون و بحث حافظه و هوش است.و در کل بدلیل کامل بودن ژل رویال و اینکه ژل رویال بعنوان غنی ترین ماده بیولوژیک جهان شناخته شده روی تمام سیستم ها و اعضای بدن تاثیر مثبت ، تنطیم کنندگی و تقویت داره .
  • محمد رسول رسولی منش
    سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان

    لطفا دوستانی که مشکل یا سوالی دارند و باید به پیام اونها جواب داده بشه نظر خصوصی ارسال نکنند یا اگر در بخش نطر خصوصی مطلب رو عنوان می کنید ایمیل یا تلفن خودتون رو بزارید که بشه پاسخ رو برای شما ارسال کرد .

    ممنونم .
    محمد رسول رسولی منش
  • باسلام.ژل رویال برای تنظیم هورمون های زنانه و برای پوست چه مدت باید مصرف بشه ودر کل بعد از چه مدت اثراتش دیده میشه؟آیامیشه همیشه مصرف کرد یاباید بعد معالجه قطعش کرد؟درضمن مخلوط رویال وعسل کیلویی چندمیفروشین
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    شاید یکی از درمان هایی که ژل رویال در آن قوی ظاهر شده تنطیم غدد درون ریز و تنظیم هورمون هاست .دوره های درمانی با ژل رویال دوره های 20 روزه یا 40 روزه هستند ولی بعد از مشاهده ی بهبود نسبی باید ادامه داد تا به بهترین حالت برسید .محدودیتی در مصرف ژل رویال بصورت خاص وجود نداره ولی تعیین این دوره ی 20 یا 40 روزه بعلت قدرت بالای آنتی بیوتیکی و آنتی باکتریال ژل رویال هستش که ممکنه به باکتری ها و میکروب های مفید سیستم گوارش آسیب بزنه (که البته این یک نکته ی قوته مخصوصا برای بیماران سرطانی یا ام اس) به همین خاطر یه وقفه باید بعد از مصرف یک دوره ایجاد بشه تا جمعیت این باکتری ها و میکروب ها در بدن دوباره به حد نرمال برسه .

    ما مخلوط ژل رویال و عسل نداریم و توصیه هم نمی کنیم به چند دلیل :
    اول اینکه در این نوع بسته بندی و عرضه ، تقلب زیاده چون مقدار دقیق ژل رویال مخلوط شده مشخص نیست .
    دوم اینکه در بحث درمانی بهتره ژل رویال خالص و مقدار و دوز مصرفی روزانه دقیق و قابل اندازه گیری باشه .
    سوم اینکه مخلوط ژل رویال و عسل بهتره حداکثر 12تا 15 روز مصرف بشه در غیر اینصورت بتدریج از خواص و کیفیت اون کاسته میشه.

    برای قیمت و تنوع کیفیت تماس بگیرید .
    025-32939625
    09155202159

    ممنونم
  • درضمن چنددقیقه یاساعت باید بمونه روی پوست؟؟
    پاسخ:
    پوست رو با آب ولرم آروم و بدون ضربه زدن به پوست بشویید تا پوست تمیز و لایه چربی روی اون پاک بشه
    از ماسک ژل رویال میتونید یک روز در میان استفاده کنید و دفعات استفاده محدودیتی نداره
    حداقل اجازه بدید 10 الی 15  دقیقه روی پوست شما بماند
    بعد از قرار دادن ژل رویال روی پوست از انجام فعالیت های دیگه خودداری کنید مخصوصا صحبت کردن یا کارهایی که باعث حرکات عضلات صورت میشه چون ژل رویال بعد از چنددقیقه روی پوست شما خشک میشه و صحبت کردن شما باعث آسیب به پوست میشه .
    برای شستن ژل رویال از روی پوست ابتدا دست رو خیس کرده و لایه ژل روی  صورتتون رو مرطوب کنید تا خشکی خودش رو از دست بده و بعد با آب ولرم و آروم ماسک رو بشورید

    این ماسک برای تغذیه سلول های پوست ، شادابی جلوگیری از چین و چروک و جوانی شما بسیار عالیه.
  • سلام
    خسته نباشید
    مادرم دچار آلزایمر شده و بیماریش پیشرفت کرده،تازگیها با ژل رویال آشنا شدم و اینکه براى آلزایمر هم خوبه، حالا میخوام بدونم که این ژل از ابتلا شدن به این بیمارى پیشگیرى میکنه یا اینکه میتونه بیمارى رو متوقف و سلولهاى مرده رو بازسازى کنه
    جوابتون خیلى واسم مهم
    با تسکر
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    یکی از قوی ترین تاثیرات ثابت شده ی ژل رویال در دنیا بحث تقویت حافظه و هوش و تقویت نرون های عصبی و باسازی سلول های عصبی آسیب دیده هستش که در این مورد در مجلات علمی دنیا مقالات معتبر بسیاری چاپ شده است .چندین کار علمی گسترده در باب تاثیرات ژل رویال برروی بیماری آلزایمر یا ( Alzheimer's disease ، AD ) انجام شده که تاثیرات مثبت و خوب این ماده بی نظیر رو ثابت می کنند .

    شما برای مطالعه ی دقیق و بهتر میتونید از کلید واژه های Alzheimer's disease و Royal jelly در اینترنت استفاده کنید .
  • با سلام

    میخاستم برای تاثیرات ژل رویال روی پوست چند تا سوال بپرسم مخصوصا برای جوانی پوست

    1)از کدوم محصولات ژل رویال برای پوست استفاده شود؟ماسک یا خوردن خود ژل رویال

    2) ایا کسانی بودن که با استفاده از این محصول پوستشون عوض شده باشه

    3)شنیدن کسانی که از این ژل استفاده میکنند اکثرا جوان ماندند ایا صحت داره

    با تشکر


    پاسخ:
    سلام و عرض ادب

    ژل رویال و خواص بی نظیر اون در باب زیبایی ، جوانی ، سلول سازی و از بین بردن چین و چروک بر کسی پوشیده نیست و امروز در دنیا ژل رویال رو ( fountain of youth ) می نامند یا سرچشمه ی جوانی .ژل رویال بعنوان یک منبع غنی از کلاژن در جوانی و از بین بردن چین و چروک یا خاصیت ضد پیری بسیار عالی و خوب عمل می کند.خاصیت باسازی ژل رویال میتواند نوعی لایه بردار طبیعی برای پوست باشد که به جوانی و زیبایی پوست کمک می کند.یک دیگر از عوامل زیبایی ، شفافیت و درخشندگی پوست  منگنز و روی است که ژل رویال بعنوان غنی ترین ماده بیولوزیک جهان یک منبع خوبی از این دو ماده است .

    در باب تاثیرات ژل رویال بر زیبایی و جوانی امروزه مقالات و کارهای علمی بی شماری انجام شده که از حوصله ی این پیام خارجه.به راحتی میتونید با جست و جو در اینترنت با استفاد از چند کلید واژه مثل rejuvenation و Anti aging و  royal jelly  مقالات و مطالب بسیار زیاد و معتبری در این موضوع پیدا کنید.

    1) هر دو روش خوردن ژل رویال خالص و هم ماسک اون برای پوست عالی هستش ولی استفاده و خوردن مرتب اون بیشتر توصیه شده چون خواص بی اندازه ای داره که میتونه بغیر از پوست هم مفید باشه

    2)بله در دنیا محصولات آرایشی فراوانی از ژل رویال ساخته شده که بسیار معروف و پر فروش هستند و خوده ما در تجویز برای بیماران سرطانی و مشکلات پوستی اونها نتایج بسیار خوبی رو دیدیم .

  • حمید رضا داودی
    سلام 
    می خواستم بدنوم ژل رویال در درمان دیابت نوع ۱ موثر است ؟

    پاسخ:
    سلام و عرض ادب

    در افراد مبتلا به دیابت اگر برای درمان کمی ریشه ای تر و دقیق تر نگاه کنیم می بینیم که علاوه بر درمان اصلی این بیماری که ورزش و پرهیز غذایی است در درجه دوم تنظیم غدد درون ریز و هورمون های بدن و تنظیم پانکراس و بهبود بخشیدن به عملکرد جزایر لانگرهانس بدن است .ژل رویال بر اساس مقالات و درمان های بالینی که انجام شده میتونه قند خون شما رو در دراز مدت تنظیم کرده و در بیماران دیابتی که روزانه انسولین دریافت می کنند تا 50 درصد کاهش دریافت داشتند بواسطه ی مصرف روزانه و مرتب زیر زبانی ژل رویال که در کنار فواید آن برای دیابت خواص بی نظیر زیادی دیگری رو هم برای شما بهمراه دارد.
  •  با عرض سلام و ادب.بنده دو سوال دارم.اول اینکه ایا ژله رویال تا چه حد در درمان بیماری کرون که همان عفونت روده در اثر عملکرد سیستم ایمنی بدن میباشد موثر است و دوم اینکه چون بیمار در خارج از کشور میباشد و طبق توصیه متخصص طب سنتی باید 120روز ژل رویال را مصرف کند بهترین روش حمل و نگهداری ژل چگونه میباشد.با تشکر
    پاسخ:
    سلام و ارادت

    بیماری کرون که مربوط به التهاب های روده هستش و با توجه به مکان دقیق اثرگذاری بیماری در روده کوچک یا بزرگ یا حتی تمام طول دستگاه گوارش تا مقعد انواع متفاوتی داره که اگرچه منشا دقیق اون مشخص نیست ولی این نکته ثابت شده که همگی مشابه هم هستند یعنی کرون هم مثل کولیت منشا یکسانی داره. تحقیقات و مقالات زیادی روی تاثیرگذاری محصولات زنبور عسل نظیر بره موم و ژل رویال روی این بیماری ها انجام شده که با نگاه به اونها و از طرفی نیم نگاهی به طب سنتی و گیاهی به این میرسیم که بره موم و ژل رویال به روند درمان و تسریع بهبودی و کاهش شدت علایم بیماری نظیر التهابات داخلی و از طرفی در ازبین بردن یا مرتفع کردن عوارض بیماری که بسیار جدی و مهم هستند (نظیر تأثیر روی عمل هضم غذاها، باعث پوکی استخوان، مشکلات چشمی، درد کمر، التهاب مفاصل، مشکلات کبدی، سنگ کیسه صفرا، ناراحتی های پوستی و افسردگی) تاثیر مثبت زیادی داره. در این بیماران چون سیستم گوارش حساس و بدرستی کارش رو انجام نمیده بهتره که بیمار غذاهای مختصر و مفید استفاده کنه که شاید هرچقدر هم بگردیم غذایی به کامل بودن و سلامت ژل رویال که غنی ترین ماده یولوژیک جهان هستش پیدا نکنیم.

    در باب حمل و نقل ژل رویال هم باید گفت که بهترین دمای نگهداری ژل رویال منفی 18 تا منفی 20 درجه هستش که در این شرایط بهترین حالت خودش رو حفظ می کنه .اما ما تجربه ی ارسال ژل رویال رو حتی با پرواز های دو توقفه هم به اروپا داشتیم .به همین منظور یخچال هایی رو سفارش دادیم که فشرده و با فناوری خاصی ساحته شده اند و اصطلاحا ترموباکس هستند و میتونیم با قراردادن ژل رویال در اونها برای حتی 72 ساعت هم هیچ نگرانی در موردش نداشته باشیم و البته در کنار ژل رویال داخل این یخچال ، یخ هم قرار میدیم که برای اطمینان بیشتر هستش .

    به امید سلامت هرچه بیشتر مردم سرزمینم ایران
    ممنونم

  • باسلام عرض ادب
    الان پسرم ۱۱ماهه است.در حین تولد به علت نرسیدن اکسیژن به مغزش آسیب رسیده.آیا میتونیم با ژله رویال درمانش کنیم؟اگه میتونیم روش مصرف را لطفا توضیح دهید.
    در هر صورت از زحمات شما قبلا کمال تشکر را دارم.خیلی ممنون
    پاسخ:
    سلام و عرض احترام و آرزوی بهبودو درمان کامل برای فرزند شما

    به این مشکل یا بیماری اصطلاحا هیپوکسی می گویند و لحاظ نوع آسیب و تخریب سلول های مغزی تقریبا شبیه دیگر بیماری های عصبی است . ژل رویال برای این دست مشکلات میتونه فوق العاده موثر باشه ولی مشکلی که وجود داره منع مصرف عمومی هستش که برای بچه های زیر یک و نیم سال در مورد محصولات زنبور عسل در نطر گرفته میشه .از این رو اگر مایل به مصرف هستید میتونید با پزشک فرزندتون مشورت کنید البته اطلاعات کامل و دقیق رو همراه با مقالات و کارهای درمانی که در این مورد انجام شده رو به پزشک بدید و بخواین از ایشون که در مورد مصرف یا عدم مصرف ژل رویال برای فرزندتون نظر بدن.

    اگر باز نکته ی سوالی در این مسیر بود من در خدمتم .
    ممنونم
    محمد رسول رسولی
  • سلام . ببخشید می تونم شماره شما رو داشته باشم . چند سوال خصوصی برای درمان بیماریم با ژل رویال دارم 
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب

    تلفن های بنده در بخش تماس با ما ثبت شده .
    09155202159
    02532939625
    ولی سعی کنید با توجه به این که پیام ها و سوالات شما اینجا فقط با یک عنوان یا اسم شماست و قابل شناسایی و
    پیگیری نیست اینجا پرسیده بشه تا اگر سوال دوست عزیز دیگری هم هست ایشون هم پاسخ گرفته باشند .باید بگم علی رقم اطلاع رسانی بنده باز هم بیشتر سوالات بصورت خصوصی مطرح میشه .در عین حال در هر صورت که راحت هستید سوالاتتون رو بپرسید و مانعی نداره

    ممنونم
    محمد رسول رسولی
  • سلام،من جلوی سرم و موهای ابروم ب شدت دچار ریزش شده جوری ک ابروهام رشد نداره و نازک شده و جلوی سرمم خلوته ،البته در کل ریزش عمومی.سر دارم،بدنمم بشدت داره پر مو میشه،افسرده شدم خیلی ناراحت کنندست ایا ژل رویال برای این مورد مناسبه؟اگر مناسبه طریقه و میزان و دوره مصرف رو بفرمایید لطفا
    درضمن ایا ممکنه با مصرف ژل رویال موهایی رو ک از دست دادم مجددا رشد کنن؟؟ممنون میشم ب همه سوالاتم جواب بدین..تشکر
    پاسخ:
    سلام و عرض احترام و آرزوی بهترین ها برای شما ...

    در باب خواص عالی و کامل ژل رویال بعنوان غنی ترین ماده بیولوزیک جهان برای مو مطالب و موارد زیادی رو میشه عنوان کرد که از عملکرد فوق العاده ژل رویال برای موی سر و شادابی اون خبر میدهند .اما به تحقیق ثابت شده که رسیدگی و تقویت موضعی سر بهتر و سریعتر به تقویت و جلوگیری از ریزش مو یا برگرداندن مو منجر میشه .بنده در سایت های مختلف ، منابع مختلف خارجی و داخلی و نهایتا ذر طب سنتی و ایرانی خودمون به یک توصیه یا نسخه رسیدم و اون آب پیاز خام که میتونه همراه با عسل طبیعی باشه .این نسخه رو میتونید در هفته دو الی سه بار انجام بدید که برای تقویت پیاز موی سر ، رشد ، شادابی ، جلوگیری از ریزش و نهایتا تا حد ممکن برگرداندن موهای ریخته شده سر عملکرد عالی داره .

    در مورد خاص ابرو هم میتونید از روغن فندق و نارگیل و هم توصیه بالا استفاده کنید .

    نکته ی مهم عمومی در این مورد اینه که وقتی به سراغ طب سنتی و بحث اصلاح تغذیه و درمان طبیعی میاین باید بدونید که این روش در ابتدایی ترین مرحله ی خودش به یه چیز نیاز داره و اون زمانه .یعنی یک دوره ی درمانی حداقل باید 40 روز باشه .ما این رو حتی برای یک سرماخوردگی ساده هم قایل هستیم اگرچه تمام علایم و مشکلات ظاهری بنظر از بین رفته باشه ولی هنوز عفونت و ویروس در سینوزیت ها و سینه و ... وجود داره که بعد از دوره ی کامل درمان رفع میشه.

    در مورد ژل رویال بگم که میتونید با روزی دو الی پنج گرم بسته به توانایی مالی تون از این ماده صبح ها استفاده کنید و خواص بی نظیر اون رو روی پوست و مو و چین و چروک ببیند و می تونید دوره های 40 روزه اینکار رو انجام بدید .روش کامل مصرف در مطلب بالا در سایت مطالعه کنید.

    اما قبل از انجام تمام این موارد میتونید با متخصص پوست و مو مشورت کنید و اگر ایشون در شما عدم تعادل هورمونی یا عدم تنظیم غدد(مثل تیرویید) ببیند و آزامایشات لازم رو انجام بدید شاید بهتر و سریعتر به رفع این مشکل برسید .

    امروزه ژل رویال در لوازم آرایشی بهداشتی متنوعی در دنیا استفاده میشه از خمیر دندان تا لوسیون ماساژ سر و بدن و یا سرم های تقویت موی سر که مستقیم به سر تزریق میشن.

    امیدوارم پاسخ سوالتون رو گرفته باشین
    باز هم اگر نکته یا ابهامی بود بفرمایید

    ممنونم
    عسل مسعود

  • ممنون از اینکه اینقدر سریع و با حوصله پاسخمو دادین،درمورد هورمون و مشورت با پزشک قبلا اینکارو کردم،معتقدند ک کیستهای ریزی دارم وموهای ریخته شده رشد نمیکنه دیگه اما طب سنتی میگه امکان رشد مجدد مو هست،از داروهای شیمیایی هم استفاده کردم و بی نتیجه بوده،از سری داروهای طبیعی ترکیب حنا و بابونه و همین پیاز و عسل رو استفاده کردم ریزش قط شده اما بعد از مدتی مجددا شروع شده،درحال حاضر فقط خواستم بدونم تاثیر شاه انگبین در قطع ریزش مو و رویش مجدد اون تا چه حد تاثیر داره...ممنون
    پاسخ:
    اگر عامل وراثت رو کنار بزاریم علت اصلی آسیب به مو آلودگی های محیطی و استفاده از محصولات شیمیایی هستش که وعده ی موی شاداب و سالم رو به شما میدن  و عامل دیگه استفاده از ابزارهای حالت دهنده ی مو و رنگ های شیمیایی است که استفاده از اونها متاسفانه زیاد شده .

    _ حال اینکه  ژل رویال به چه شکلی میتونه به شما کمک کنه :

    ژله رویال با توجه به کامل و غنی بودن  با ویتامین ها و مواد معدنی می تواند با "هیدراتاسیون" مناسب خشکی موهای شما رو از بین ببره و  همچنین فولیکول های مسدود شده موهای شما را باز می کند تا مو ، پیاز مو و سلولهای سطح پوست سر بتونن بیشتر مواد مغذی موجود در ژل رویال رو جذب کنند. درون این مواد مغذی، پروتئین ها و اسیدهای آمینه هستند که می توانند سر پوست را جوان سازی کنند و به تعمیر موهای آسیب دیده کمک کنند.
    یکی از مسئولین تولید مو و ناخن در بدن شما یک پروتئین فیبر دار به نام "کراتین" است. اکثر افرادی که از ریزش مو رنج می برند، کراتین کافی در بدنشان ندارند.بنابراین این پروتئین فیبر باید تقویت شود که ژله سلطنتی بعنوان یه منبع غنی قادر است اون رو  افزایش بده و البته ژله رویال در واقع حاوی نوعی ویتامین B است که به نام "بیوتین" شناخته می شود. این نوع ویتامین هم  می تواند به تولید کراتین کمک کنه.
    به جز بیوتین، اسید فولیک و inositol هم هستند. اسید فولیک یکی از مسئولان رشد و بازسازی مو است. نه تنها این باعث رشد سلول های سالم و بازسازی پوست می شود. Inositol یکی دیگر از انواع ویتامین است که برای رشد مو مهم است. تامین ناکافی این سه پروتئین در بدن شما اغلب باعث ریزش مو می شود.که هر سه اینها در ژل رویال وجود دارند .

    _ ژل رویال از جهات مختلف میتونه به شما کمک کنه که در بالا گفته شد و تنظیم غدد درون ریز و هورمون ها رو به این لیست اضافه کنید که عملکرد ژل رویال در این مورد بسیار قوی و تاثیرگذار هستش ولی شاید مهمترینش تحریک پایه و بنیادی پیاز مو باشه برای رویش دوباره مو

    _ حتما در کنار مصرف خارجی و پوستی ژل رویال هر روز مقدار یک گرم تا سه گرم بسته به توانایی مالی صبح ها بصورت ناشتا و زیر زبانی استفاده کنید

    1.مقداری شیر نارگیل را با ژل رویال مخلوط کرده و موی سر و سطح پوست سر رو با اون ماساژ بدید و اجازه بدید 20 دقیقه روی سر بمونه
    2.میتونید ژل رویال رو با روغن بادام مخلوط کرده و سر ماساژ بدید و بعد از نیم ساعت دوش بگیرید .
    3. میتونید ژل رویال رو با عسل مخلوط کرده و روی موی سر قرار بدید و بعد از 20 دقیقه بشورید .

    و نهایتا تاکید می کنم از مخلوط آب پیاز و عسل بعنوان مکمل در کنار اینها غافل نشید

    ممنونم
    محمد رسول رسولی
  • سلام ژل رویال رو چطور به پوستم بمالم
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب

    _ قبلا هم به این سوال در بخش نظرات پاسخ داده شده .

    _ پوست رو با آب ولرم آروم و بدون ضربه زدن به پوست بشویید تا پوست تمیز و لایه چربی روی اون پاک بشه .
    از ماسک ژل رویال میتونید یک روز در میان استفاده کنید و دفعات استفاده محدودیتی نداره و نیازی نیست ژل رویال رو با ماده ی دیگری مخلوط کنید و بهتره بصورت خالص استفاده بشه
    حداقل اجازه بدید 10 الی 15  دقیقه روی پوست شما بماندبعد از قرار دادن ژل رویال روی پوست از انجام فعالیت های دیگه خودداری کنید مخصوصا صحبت کردن یا کارهایی که باعث حرکات عضلات صورت میشه چون ژل رویال بعد از چنددقیقه روی پوست شما خشک میشه و صحبت کردن شما باعث آسیب به پوست میشه .
    برای شستن ژل رویال از روی پوست ابتدا دست رو خیس کرده و لایه ژل روی  صورتتون رو مرطوب کنید تا خشکی خودش رو از دست بده و بعد با آب ولرم و آروم ماسک رو بشویید
    این ماسک برای تغذیه سلول های پوست ، شادابی جلوگیری از چین و چروک و جوانی شما بسیار عالیه.
    پوست رو با آب ولرم آروم و بدون ضربه زدن به پوست بشویید تا پوست تمیز و لایه چربی روی اون پاک بشه
    از ماسک ژل رویال میتونید یک روز در میان استفاده کنید و دفعات استفاده محدودیتی نداره
    حداقل اجازه بدید 10 الی 15  دقیقه روی پوست شما بماند
    بعد از قرار دادن ژل رویال روی پوست از انجام فعالیت های دیگه خودداری کنید مخصوصا صحبت کردن یا کارهایی که باعث حرکات عضلات صورت میشه چون ژل رویال بعد از چنددقیقه روی پوست شما خشک میشه و صحبت کردن شما باعث آسیب به پوست میشه .
    برای شستن ژل رویال از روی پوست ابتدا دست رو خیس کرده و لایه ژل روی  صورتتون رو مرطوب کنید تا خشکی خودش رو از دست بده و بعد با آب ولرم و آروم ماسک رو بشورید

    این ماسک برای تغذیه سلول های پوست ، شادابی جلوگیری از چین و چروک و جوانی شما بسیار عالیه.

    ممنون از ذکر منبع masoudhoneyco.blog.ir

    پوست رو با آب ولرم آروم و بدون ضربه زدن به پوست بشویید تا پوست تمیز و لایه چربی روی اون پاک بشه
    از ماسک ژل رویال میتونید یک روز در میان استفاده کنید و دفعات استفاده محدودیتی نداره
    حداقل اجازه بدید 10 الی 15  دقیقه روی پوست شما بماند
    بعد از قرار دادن ژل رویال روی پوست از انجام فعالیت های دیگه خودداری کنید مخصوصا صحبت کردن یا کارهایی که باعث حرکات عضلات صورت میشه چون ژل رویال بعد از چنددقیقه روی پوست شما خشک میشه و صحبت کردن شما باعث آسیب به پوست میشه .
    برای شستن ژل رویال از روی پوست ابتدا دست رو خیس کرده و لایه ژل روی  صورتتون رو مرطوب کنید تا خشکی خودش رو از دست بده و بعد با آب ولرم و آروم ماسک رو بشورید

    این ماسک برای تغذیه سلول های پوست ، شادابی جلوگیری از چین و چروک و جوانی شما بسیار عالیه.

    ممنون از ذکر منبع masoudhoneyco.blog.ir

  • باسلام ودروداین ژلهای موجود در بازار ژل خام محسوب میشه یا ترکیبان دارن کلن توضیح بفرمایید که ژل خالص یا خام چی هست ممنون میشم.مرسیگ
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب

    چند نوع ژل رویال در بازار موجود هست:

    _ نوع اول ژل رویال تازه یا خام هستش که از کندو گرفته شده و بدون هر گونه فرآوری یا دستکاری هستش و به رنگ زرد روشن یا لیمویی هست که در فریزر نگهداری میشه
    _ نوع دوم ژل رویال " لیوفلایزد " یا " فریز_دراید" هستش که به شکل پودر است و از کیفیت بالایی برخورداره و گاها همین پودر رو برای مصرف بهتر کپسول می کنند و سفید رنگه
    _ نوع سوم ژل رویال هایی هستش که در داروخانه ها موجوده و غالبا همراه با ترکیباتی نظیر عصاره ی جینسینگ و غیره هستش که طبق تحقیقاتی که در درنیا انجام شده و حتی همین اواخر در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده از نمونه های موجود در بازار از این نوع ژل ها که بصورت کپسول یا قرص هم هستند از کمترین کیفیت و تازگی برخوردارند و به هیچ عنوان توصیه نمیشه .

    ممنونم
    محمد رسول رسولی
    عسل مسعود
  • سلاام ببخشید برای باروری اگه بخوایم استفاده کنیم از چه وقت باید استفاده شه؟
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    در ابتدا دو نکته برای شما و عزیزان : اول اینکه گفته شد قبلا ایمیل یا راه ارتباطی مثل شماره تماس قرار بدید تا بتونیم پاسخ رو براتون ارسال کنیم و دوم اینکه بسیاری از سوالات تکراری هستند و هم در سایت بهشون پرداخته شده و هم در سوالات به اونها پاسخ دادیم . ممنونم از توجه شما

    ژل رویال یا شاه انگبین بعنوان غذای اصلی ملکه زنبور عسل یعنی تنها زنبور عسلی که در داخل کندو اون هم کندویی که میانگین 45 هزار زنبور داره ، تاکید می کنم بعنوان تنها زنبور ماده ای که قادر هستش از قابلیت ماده بودن و اندام تخم گذاری خودش استفاده کنه در داخل کندو ، جایگاه خودش رو مشخص کرده است . ژل رویال هم برای خانوم ها و هم آقایون میتونه به رفع و یا بهبود مشکلاتی که به عدم باروری منجر میشه کمک کنه .

    می تونید با ژل رویالی که میزان ماده موثره اون (10hda ) حداقل 2 یا بالاتر از دو باشه روزی از حداقل 3 گرم تا حداکثر 7 گرم استفاده کنید در دوره های 40 روزه یعنی 40 روز متوالی 3 گرم ژل رویال استفاده کنید صبح بصورت ناشتا و زیر زبانی و اگر خواستید این مقدار رو افزایش بدید میتونید تا حداکثر روزی 7 گرم میزان ژل رویال مصرفی تون رو زیاد کنید . نیازی به استفاده یا تقسیم اون مقدار به دو نوبت در روز نیست ولی بجای اون در مصرف دقیق و منظم و زیر زبانی ژل رویال دقت کنید تا بهتر جذب بدن بشه .

    ممنونم
    عسل مسعود
  • باسلام و احترام
    من دوتا سوال داشتم در مورد استفاده ژل رویال و گرده 
    اول اینکه من  آلرژی فصلی دارم که شدیدا سرفه می کنم و هیچ چیزی هم به صورت قطعی درمانش نمی کنه ، ایا مصرف ژل رویال مناسب این آلرژی هست ؟
    دومین سوالم اینه که دختر نه ساله ام دچار آسم هست و ریه اش اکثرا عفونت داره و خلط زیادی داره ، دکترای مختلفم بردمش که بازم بصورت قطعی جواب نگرفته ، مصرف ژل رویال می تونه مناسب این هم باشه؟ 
    با تشکر از شما
    پاسخ:
    سلام و عرض احترام

    متاسفانه باید بگم ژل رویال نه برای شما و نه برای دختر شما مناسب نیست .ژل رویال بواسطه ی اسیدی بودن باعث تحریک و تشدید سرفه های شما خواهد شد و یکی از منع مصرف های مهم ژل رویال در دنیا برای بیمارانی هستش که آسم دارن که شدیدا توصیه میشه ژل رویال مصرف نکنند یا حداکثر از کپسول های اون استفاده کنند که همراه با آب زیاد نوشیده بشه و هیچ تاثیر موضعی روی ناحیه گلو و حنجره نداشته باشه .

    ولی محصولات زنبور عسل مثل خوده عسل و گرده میتونن برای شما مفید باشن . امروزه یکی از عوامل اصلی ایجاد حساسیت های فصلی رو گرده افشانی گلها و درختان میدونیم که در فصل بهار یا شروع فصل گرما در هوا پراکنده هستند و جالبه بدونید همین گرده گل که توسط زنبور عسل ار روی گلها به دقت و با حساسیت خاص غریزی اون جمع اوری شده میتونه به درمان یا کاهش علایم حساسیت های فصلی کمک کنه .

    در این مورد میتونید مقالات و کارهای درمانی و پزشکی زیادی که روی درمان حساسیت با گرده گل انجام شده در اینترنت مطالعه و بررسی کنید و نهایتا میتونید با پزشکتون هم مشورت کنید ولی گرده گل و عسل هردو برای شما مفید هستند.

    اگر سوال یا نکته ی خاصی دیگه ای بود میتونید با شماره های موجود در بخش " تماس با ما " در سایت تماس بگیرید

    محمد رسول رسولی
    عسل مسعود
  • باسلام و تشکر فراوان از جواب های کامل شما 
    سوال دیگه ای داشتم در مورد مصرف ژل رویال و گرده برای کودکان هست ، میزان مصرف روزانه چقدر باید باشه ، آیا هر دو رو با هم به کودک بدیم مشکلی نداره ؟ و دوره مصرف شوت چند روز باید باشه ؟ 
    لازم به ذکر هست که برای تقویت سیستم ایمنی کودکم میخوام استفاده کنم ، 
    باتشکر از راهنمایی های شما 
    پاسخ:
    سلام و عرض احترام
    امید که بتونیم در مجموعه ی مسعود مفید باشیم برای شما

    نکته اول : در مورد کل محصولات زنبور عسل که شامل عسل میشه تا ژل رویال ، گرده گل ، موم و بره موم یک منع مصرف کلی وجود دارد و اون برای کودکان زیر یک سال هستش و در بعضی کشور ها این منع مصرف تا یک سال و نیم هم هست .پس وقتی گفته میشه دوره مصرف برای کودکان ، منظورمون کودکان بالای یک سال یا یک سال و نیم هستند .

    نکته دوم : در همه ی افراد برای پیشگیری و تشخیص نداشتن حساسیت به محصولات زنبور نظیر گرده یا ژل رویال توصیه میشه که حداقل سه روز یا حداکثر 5  روز صبح به صبح ترجیحا بصورت ناشتا مقدار خیلی کمی از گرده یا ژل رویال رو استفاده کنند مثلا در گرده میتونن حدود 15 دانه از دانه های گرده رو هر روز صبح ( هر روز یکبار ) استفاده کننده بمدت حداقل سه روز اگر بعد از سه روز هیچ حساسیت خاصی نظیر جوش ، کهیر ، تورم ، سرفه ، گرقتگی سینه و حنجره ،آبریزش بینی ، قرمز شدن چشم یا شکم روانی نداشتن میتونن از روز بعد دوره ی اصلی رو متناسب با مقدار مصرف اصلی روزانه شون شروع کنند.در مورد ژل رویال هم به همین شکل عمل کنید.

    در مورد دادن همزمان هر دو به کودک خیر هیچ اشکالی نداره و حتی در طب سنتی خودمون معجون و ترکیبات بسیاری توصیه شده و مفیدی داریم که ترکیبی از ژل رویال و گرده گل و بره موم هستش و ترکیب این ها با هم ایرادی نداره .

    دوره های مصرف رو بارها توضیح دادم و در همین پست هم در بالا اگر مطالعه کنید خواهید دید ولی دوره ها عموما میتونه 20 روزه یا 40 روزه باشه که برای تقویت سیستم ایمنی میتونید با ژل رویالی که ریتش ( Rate) 1.5 هستش از روزی 3 گرم تا 7 گرم رو بدید و برای ژل رویالی که ریت اون بالای 2 هستش میتونید از روزی 1 گرم تا 4 گرم مصرف کنید .این که چه مقدار دقیقی رو انتخاب کنید بین این حدی که مشخص شده مثلا بین یک تا 4 گرم این بسنه به بودجه و توانایی مالی شماست .

    منظورمون از ریت همون میزان ماده موثره ی ژل رویال یا " 10HDA " هستش که کیفیت و تاثیرگذاری ژل رویال با اون سنجیده میشه و از جاهایی که تهیه میکنید قبل از این که خودتون توضیح بدید که منظورتون از 10HDA یا ماده موثره چیه بپرسید چنده تا مطمین بشید که اونها اطلاع دارن و اینکه بعداز سوال شما یه جواب دروغ و سرسری به شما نمیدن.

    میزان ماده موثره ی ژل رویال استانداردش بین 1.4 تا 3.1 هست و کمتر از این مقدار ارزش غذایی و دارویی نداره .

    و در پایان بگم که ژل رویال برای قوای دفاعی بدن یا تقویت سیستم ایمنی بدن فوق العاده است و در بازسازی و تقویت گلبول های سفید بدن که وظیفه ی دفاع از بدن رو دارند بسیار عالی عمل میکنه که نمونه ای خوبش رو در بیماران سرطان خون دیدیدم که میزان وایت خونشون ( سطح گلبول سفید) زیر حد نرمال هستش اون رو جبران میکنه و خیلی براشون مفیده.
  • سلام قربان وقت بخیر.دو سوال داشتم.یکی این ک کچل هستم و یک بار کاشت مو انجلم دادم و راضی کننده نبود آیا این ژل ک فرمودین تاثیری دار.و دوم اینکه لاغرم این نوع ژل کمکی واسه افزایش وزنم می‌کنه.سپاس
    پاسخ:
    سلام و عرض احترام

    در مورد مو باید بگم اینکه ژل رویال باعث رویش دوباره موهای ریخته شده بشه خیر ژل رویال در این باب کاری ازش ساخته نیست. ولی در باب شادابی مو ، تقویت پیاز مو ، کمک به موهای آسیب دیده ، درخشندگی مو و جلوگیری از سفید شدن مو می تونه خیلی موثر و قوی باشه .

    در مورد چاق شدن هم باید بگم ژل رویال به خودی خود کالری بسیار پایینی داره چون اساسا مقدار قندها مخصوصا ساکارز در ژل رویال بسیار ناچیز هستش ولی امروزه در دنیا می بینیم که ژل رویال بعنوان یه مکمل غذایی بسیار کامل برای ورزشکاران بخصوص افرادی که بدنسازی کار می کنند تجویز و توصیه میشه و اون بخاطر غنی بودن و کامل بودن ژل رویال هستش مخصوص از باب پروتیین ها که از این نگاه میتونیم ژل رویال را یک کمکی خوب برای افزایش وزن و حجم بدن ببینیم بشرط اینکه همراه با ورزش مرتب ، منظم و هدفمند مصرف بشه .

    هم در باب لاغری و هم چاقی داروهایی که در بازار و داروخانه ها موجوده کار اولیه و عمده شون اینه که متابولیسم بدن شما رو بالا می برند حال اگر بحث لاغری باشه در کنار اون یه کاهش دهنده ی اشتها یا دفع کننده چربی رو هم قرار میدن تا شما لاغر بشید و اگر بحث چاقی باشه با توجه به بالا رفتن سوخت و ساز بدن شما بدن شما به غذای بیشتردر نتیجه کربوهیدرات و پروتیین بیشتری نیاز خواهد داشت که در این نقطه زمان اگر شما بدن رو تغذیه کردید بدرستی این باعث افزایش وزن و افزایش حجم ماهیچه ها و عضلات شما خواهد شد .ژل رویال و گرده گل هر دو در غالب یک معجون یا مکمل روزانه هم در باب بالا بردن متابولیسم بدن و هم تغذیه بدن شما از نظر پروتیینی و کربوهیدات بسیار عالی و مورد توصیه پزشکان در دنیا هستند .


    عسل مسعود
    محمد رسول رسولی
  • سلام.آیا مصرف ژل رویال برای درمان کیست آندومتریوز تخمدان اثر دارد و چقدر و چند روز باید استفاده کنم؟
  • سمیرا ابراهیمی
    سلام.ایا این ژل برای کودکانی ک بیماری سندرم نفروتیک دارن هم مفید میباشد؟مقدار مصرف در این بیماران چقد باید باشه؟
    پاسخ:

    سلام و عرض ادب و آرزوی سلامتی برای کودک شما

     

    برای کمک بهتر ما نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تری داریم مثل میزان دفع پروتیین یا احتمالا دفع خون و نوع درمان فعلی و داروهای مصرفی و ...

    ابتدا باید بفرمایید که ایشون چند سالشونه ، پسر هستند یا دختر و اینکه چه داروهایی مصرف میکنند و آیا بیماری کودک شما وابسته و حساس به استرویید هست یا خیر ؟

     

    بصورت کلی با توجه به دفع پروتیین در این نوع بیماری  و رقیق شدن خون که این خودش مشکلات دیگه ای رو ایجاد میکنه مثل ورم کردن بدن و تجمع خون ، مصرف ژل رویال توصیه میشه و همچنین عسل که برای ایشون بسیار موثر میتونه باشه و اگر بیماری ایشون وابسته به هورمون نباشه و سن ایشون هم بالای یک و نیم سال باشه دوز مصرفی پیشنهادی برای ایشون بین 1 تا 5 گرم روزانه است . بهتره از ژل رویال لیوفلایزد استفاده کنید

     

    _عسل های کنار ، آویشن و گشنیز خیلی میتونه به ایشون کمک کنه

     

    _ یک نکته ی کلی در مورد مصرف ژل رویال برای بیماری های وابسته به هورمون وجود دارد ، اگر بالا رفتن میزان هورمون برای بیماری مضر باشد توصیه می شود که ژل رویال مصرف نشود اگرچه با این حال فواید مثبت و کمک ژل رویال حتی برای همین دست بیماری ها ( مضر بودن بالا رفتن میزان هورمون مثل تستسترون یا استروژن ) ثابت شده است و حال اگر بیمار مایل به استفاده باشد باید در انتخاب نوع ژل رویال و دوز مصرف بسیار دقت شود و حالات بیمار کاملا زیر نظر باشد .نهایتا بهترین دوز مصرف برای بیماری های وابسته به هومرون بین یک تا دو گرم است .

     

    _ سندرم نفروتیک شایعترین بیماری مزمن کلیوی در اطفال هستش. بیشتر کودکان درمان شده با دوره های کوتاه مدت پردنیزولون خوراکی، بعد از چند دوره عود، بهبود پیدا می کنند، ولی در عین حال دو گروه از بیماران فاقد این سیر بالینی هستند. گروه اول کودکانی که بدلیل وابستگی به پردنیزولون در معرض خطرات ناشی از عوارض این دارو هستند و گروه دوم کودکانی هستند که بدلیل مقاوم بودن به استروئید خوراکی لازمست از داروهای ایمونوساپرسیو استفاده کنند.

     

    _مراقب باشید به هیچ عنوان کودک دچار کم آبی بدن و یا یبوست نشود و از عفونت های موضعی هم مثل مجاری ادرار یا دهان و حنجره هم مراقبت شود

     

     

  • با سلام، آیا ژل رویال برای مادری که شیر نداره به نوزادش بده، موثر هست؟
    پاسخ:
    سلام و احترام

    +ژل رویال برای افزایش شیر مادر و غنی کردن شیر مادر بسیار مفیده . ژل رویال با تنظیم غدد درون ریز بدن و هورمون ها به ترشح شیر مادر و تقویت خود مادر بعنوان تغذیه کننده دو نفر همزمان در یکدوره مشخص ( خود مادر و نوزاد ) بسیار موثر هستش و نفش خوبی داره و از طرفی با ایجاد آرامش و تقویت قوای رییسه و اعصاب و ایجاد یک حالت پایدار و آرام در مادر به هرچه بهتر گذراندن این دوران به شما کمک می کنه .

    + نکته ی مهم این هستش که نباید اجازه بدید که ترشح شیر در غدد شیری پستان قطع بشه یا اینکه زمان زیادی ازش بگذره . موارد زیادی بودن که حتی بعد از قطع شدن شیر مادر دوباره موفق شدند ولی کار درمانی و بالینی مشخصی انجام نشده که بشه با قطعیت در این مورد نظر داد یا مادران عزیز رو امیدوار کرد .
    به امید سلامتی و بهروزی برای شما و فرزندتون
  • سلام میخواستم بدونم ژل رویال برای بدنسازی هم خوبه اگه هست چقدر قبل تمرین و چه مقدار باید مصرف بشه ممنون

    پاسخ:
    سلام و احترام

    ژل رویال بعنوان غنی ترین ماده بیولوژیک جهان و یک منبع کامل و غنی پروتیین و مواد مینرال بعنوان یک مکمل غذایی کامل و یک تقویت کننده مجرب سالهاس که در ورزش مورد استفاده قرار می گیره .
    با توجه به میزان ماده موثره و کیفیت ژل رویال ، مقدار مصرف اون هم برای ورزشکاران تعیین میشه . بعنوان مثال با ژل رویالی با میزان ماده موثره 1.8 شما میتونید بین 3 تا 7 گرم ژل رویال با توجه به نوع ورزش و فعالیتتون استفاده کنید .
    درباره زمان مصرف و روش مصرف میتونم بگم که بهترین زمان مصرف ژل رویال برای جذب سریع و بهتر و کامل  ، صبح ها بصورت ناشتا و زیر زبانی است .در غیر این صورت میتونید ژل رویال رو بعنوان منبع پروتیین در نظر گرفته و با توجه به زمانبندی مصرف مکمل های خودتون نظیر "وی " یا "گلوتامین " یا " کراتین " یا .... به اون صورت مصرف کنید

    محمد رسول رسولی
    ارادت
  • اگه میشه یکم سریعتر جواب بدید

    پاسخ:
    سلام و ارادت
    پاسخ شما در سایت قرار گرفت و به ایمیل شما هم ارسال شد
  • سلام من یه مقدارژل رویال توی فریزر داشتم دیروزپسرم که دوسال و دوماهشه اونودرآورده وازش خورده مقدارشونمیدونم اماشایدیکی دوگرم شایدهم بیشترباشه مایعات زیادبهش دادم فعلا مشکلی نداشته اماچون آلرژی فصلی داره میترسم تحریکات آلرژیک براش پیش بیادبه نظرتون نیازه ببرمش دکتر

    پاسخ:
    سلام و احترام

    _ مصرف ژل رویال برای کودکان بالای دو سال مانعی نداره پس نگرانی منع مصرف اولیه وجود نداره و دوم اینکه آلرژی فصلی هم در بعضی مواقع و با بعضی مواد غذایی میتونه تشدید بشه ولی تا بحال گزارشی یا نمونه ای از این دست رو در مورد ژل رویال زنبور عسل نداشتیم و حتی اینکه مصرف ژل رویال در دراز مدت شما رو در برابر حساسیت ها و آلرژی های فصلی ایمن و مقاوم میکنه و محرک ساخت آنتی بادی ها و آنتی هیستامین ها در بدن شما خواهد شد که به کنترل و یا از بین بردن علایم آلرژی مثل آبریزش بینی یا چشم ، سرفه یا عطسه ، گرفتگی و خارش گلو ، جوش و کهیر و ... کمک میکنه .

    _ می تونید تا 3 روز بعد از مصرف ژل رویال روی حالات و تغییرات ایشون حساس باشید و به محض دیدن علامت یا نشانه ای به دکتر مراجعه کنید

    _شاید حساس ترین یا خطرناک ترین عارضه ای که بتونه از ژل رویال برای ما ایجاد بشه سرفه و گرفتگی های مربوط به حنجره باشه و اینکه بیماران آسمی باید از ژل رویال دوری کنن مگر بصورت تزریقی با مشورت پزشک



    سلامتی و حال خوب براتون آرزومندم
    ارادت
    محمد رسول رسولی
  • با سلام و عرض ادب یه سوال داشتم در خصوص نحوه مصرف ژل رویال برای درمان شوانوم که نوعی سرطان خوش خیم هست...به نظر شما تاثیری داره و میزان مصرف برای درمانش چقدر در روز هست؟

    پاسخ:
    سلام و ارادت و آرزوی سلامتی

    همینطور که شما هم به خوبی میدونید عامل بوجود آورنده ی این تومور بصورت دقیق مشخص نیست و اگرچه این تومور در ناحیه ی مغزی هستش ولی مهم که بدونیم این تومور در رسته ی تومورهای مغزی قرار نمیگیره و خوشبختانه خوش خیم هم هست و معالجه ی اصلی هم فعلا جراحی هستش نکته اینکه با توجه به نبود یا کمبود اطلاعات پزشکی نمیتونیم حرف زیادی در این مورد بزنیم ولی با توجه به عوارض و خطرات ناشی از شوانوم به نظر میرسه که مصرف روزانه ژل رویال میتونه کمک کنه به روند درمان و جلوگیری و محدود کردن تومور و عوارضی که میتونه روی مخچه یا حس شنوایی بیمار داشته باشه.

    با احترام
    محمد رسول رسولی
  • با سلام و تشکر از مطالب خوبتون. سوالی داشتم . بهترین غذاهایی که ما میتونیم بعد از مصرف ژل رویال استفاده کنیم چی هستند . ایا میتونیم بعد از مصرف شربت اب عسل ابلیمو استفاده کنیم. من دارای بیماری اسکلرودرمی (روماتیسم پوستی مفصلی هستم) بعد از مصرف میتونم از مویز هم استفاده کنم یا جداگانه استفاده کنم. مقدار مصرف و زمان مصرفش چقدر باشه خوبه . اخه من کمکاری تیروئید دارم ولی به خاطر بیماری لاغر هستم نزدیک 25 کیلو کمبود وزن دارم. ودارای کمخونی و دفع اهن هستم میشه راهنمایی بفرمائید. دوباره ازاینکه وقت گذاشتین و سوالم را خونده و پاسخ دادین تشکر میکنم

    پاسخ:
    سلام و احترام

    1- با توجه به نوع بیماری اول اینکه توصیه میشه ژل رویال ارگانیک با حداقل میزان ماده موثره ی 2 رو استفاده کنید. در هر بار مصرف میتونید بازه ای رو بین 2 تا 6 گرم در روز استفاده کنید و تعیین این مقدار بسته به بودجه مالی و تصمیم شما برای میزان هزینه است .

    2- بهترین زمان مصرف ژل رویال صبح ها بصورت ناشتا و بهترین روش بصورت زیر زبانی هست . بهتره تا 15 دقیقه بعد از مصرف ژل رویال چیزی نخورید .بعد از این زمان هرچیزی رو میتونید مصرف کنید و ممانعتی نداره .

    3- ژل رویال در تنظیم غدد درون ریز بدن و تنظیم هورمون ها بسیار خوب عمل میکنه و این مستلزم زمان و مصرف مداوم با دوز مشخص کافی برای دوره ی حداقل 40 روزه هستش و بیشتر ( یعنی اگر تاثیرات مثبت رو در طی دوره ی اول 40 روزه دیدید مصرف رو ادامه بدید تا به نتیجه ی دلخواه و مطلوب برسید )

    4- همراه با ژل رویال بهتره هیچ چیز مصرف نشه و اون رو بصورت خالص و مشخص استفاده کنید . غالبا ژل رویال رو با عسل مخلوط می کنن و این ببشتر به دو علت هستش ، یک اینکه از فاسد شدن ژل رویال جلوگیری کنن ( که این مخلوط ژل رویال و عسل هم بهتره حداکثر تا 15 روز مصرف بشه ) و  دوم اینکه بواسطه ی عسل طعم تند و تیز و خاص ژل رویال رو ملایم و خوشایند بشه ولی هرچیزی حتی عسل میتونه باعث ترشح بیشتر بزاق دهان بشه و باعث بشه ژل رویال رو قورت بدید و وارد معده بشه که ما سعی داشتیم از اینکار جلوگیری کنیم و کاری کنیم که ژل رویال در دهان و زیر زبان کاملا جذب بشه چرا که شیره ی معده باعث کمتر شدن تاثیرگذاری و جذب ژل رویال خواهد شد.

    5- ژل رویال بعنوان یک تقویت کننده قوای رییسه بدن ، بعنوان یک تنظیم کننده اعصاب ، غدد و بعنوان یک غذای کامل و غنی ترین ماده بیولوژیک جهان میتونه بدن شما رو به حالت اعتدال نزدیک کنه در تمام امور و اینجاس که شما حتی اگر اضافه وزن هم داشته باشید رو به کاهش وزن میرید و بالعکس .

    آرزوی بهروزی و سلامت دارم برای شما
    ارادت

    محمد رسول رسولی
  • سلام من خانمی 35 ساله هستم، که 5 سال پیش یک زایمان زد داشته و نوزاد نارس به دنیا آوردم و چون می گفتن بهترین شیر برای تقویت نوزاد نارس شیر مادر هست با اینکه شیر نداشتم بزور فرزندم را هم شیر خودم هم شیر خشک دادم، بعد از شیرگرفتن پسرم دچار کم کاری تیرویید شدم و همچنین سینه درد شدید که با سوتو.مشخص شد سینه فیبروکیستیک دارم و یکی دوتا کیست هم تشخیص دادند، امسال متوجه شدم دارای 25% پوکی استخوان هستم، می خواستم بدانم چه میزان ژل رویال مصرف منم و اینکه هم ژل رویال و هم قرص لووتیروکسین باید ناشتا مصرف شود چیکار باید کرد، ممنون

    پاسخ:
    سلام و احترام

    شما بنظر بنده بهتر هستش ژل رویال پودر رو انتخاب کنید و میتونید برای شروع از روزی 2 گرم تا 4 گرم استفاده کنید .
    اگر خواستید ژل رویال تازه استفاده کنید باید میزان ماده موثره ی اون رو بدونید و مطین بشید و اگر بالای 1.8 باشه میتونید از 2 الی 8 گرم در روز مصرف کنید.

    اینکه بنده به شما توصیه کردم ژل رویال پودر استفاده کنید به این خاطر هست که ژل رویال های پودر در بدترین حالت از بهترین ژل رویال های تازه بهتر و با کیفیت تر هستند البته در غالب اوقات نه همیشه و نگهداری بسیار آسان تری هم نسبت به ژل رویال تازه دارند .

    اینکه تاکید میشه ژل رویال رو صبح ها و ناشتا مصرف کنید به این خاطر هستش که شما یک دوره ی چند ساعته در حال استراحت بودید (طول شب ) و بعد از بیدار شدن بدن شما در بهترین حالت جذب و بیشترین حالت نیاز هستش پس توصیه میشه که ژل رویال رو به این صورت استفاده کنید . بنده بارها عرض کردم ژل رویال یا مواد غذایی یا دارویی که در رسته ی گیاهان دارویی و طب سنتی قرار می گیرند بعنوان طب مکمل مطرح هستند نه طب و درمان اصلی پس داروی خودتون رو طبق توصیه پزشک مربوطه صبح بصورت ناشتا استفاده کنید و برای مصرف ژل رویال هم کافیه در طول روز یک دوره 3 الی 4 ساعته رو پیدا کنید که قرار نیست در اون ساعات چیزی بخورید .یعنی اگر میتونید 4 ساعت پیاپی رو پیدا کنید که چیزی نخورید ، باید سه ساعت اول رو صبر کنید و هیچ چیزی مصرف نکنید و در ابتدای ساعت چهارم ژل رویال خودتون رو بصورت زیر زبانی استفاده کنید و تا یک ساعت هم که ساعت پایانی دوره ی 4 ساعته ی شما هستش چیزی میل نکنید .

    حتما در کنار ژل رویال از انواع عسل ها هم استفاده کنید که خیلی به شما میتونه کمک کنه. مثل عسل رازیانه ، یونجه و کنار

    آرزوی بهروزی و سلامت برای شما و فرزندتون دارم
    ارادت

    محمد رسول رسولی
  • سلام‌ خسته نباشید ببخشید برای ترکیب با یک کیلو عسل چند گرم زل رویال نیاز هست ؟

    پاسخ:
    سلام و احترام

    _ بارها اینجا بنده گفتم و توضیح دادم که با توجه به نوع مصرف و نیاز شما ، میزان مصرفی یا ترکیبی ژل رویال شما مشخص میشه.برای فرد سالم و برای خواص اولیه و عمومی نظیر زیبایی یا جبران فقر برخی از مواد یا ویتامین ها در بدن و به نوعی تقویت عمومی بدن ، می تونید از روزی یک گرم تا سه گرم مصرف کنید .

    _ برای مخلوط کردن با عسل هم میتونید 50 گرم ژل رویال رو با یک کیلو عسل مخلوط کنید

    _ اشاره می کنم به پاسخی که چند کامنت پایین تر بنده جواب دادم در مورد ترکیب عسل و ژل رویال :

     " همراه با ژل رویال بهتره هیچ چیز مصرف نشه و اون رو بصورت خالص و مشخص استفاده کنید . غالبا ژل رویال رو با عسل مخلوط می کنن و این ببشتر به دو علت هستش ، یک اینکه از فاسد شدن ژل رویال جلوگیری کنن ( که این مخلوط ژل رویال و عسل هم بهتره حداکثر تا 15 روز مصرف بشه ) و  دوم اینکه بواسطه ی عسل طعم تند و تیز و خاص ژل رویال رو ملایم و خوشایند بشه ولی هرچیزی حتی عسل میتونه باعث ترشح بیشتر بزاق دهان بشه و باعث بشه ژل رویال رو قورت بدید و وارد معده بشه که ما سعی داشتیم از اینکار جلوگیری کنیم و کاری کنیم که ژل رویال در دهان و زیر زبان کاملا جذب بشه چرا که شیره ی معده باعث کمتر شدن تاثیرگذاری و جذب ژل رویال خواهد شد " .


    ارادت
    محمد رسول رسولی
  • سلام من یکماهه از ژل رویال استفاده کردم الان صورتم جوشهای ریزی زده دلیلش میتونه ژل رویال باشه

    پاسخ:
    سلام و احترام

    دلیلش می تونه هرچیزی باشه .باید دقیق تر بررسی کرد ولی بعنوان اولیه ترین و ساده ترین کار می تونید مصرف ژل رویال رو قطع کنید و ببینید آیا تغییری حاصل میشه یا خیر .

    بعید میدونم از ژل رویال باشه این تغییر ولی اگر دلیل این جوش های ریز ژل رویال باشه بعلت گرمی نسبی این ماده هستش و بهتر هستش که همراه با اون مواد غذایی سرد و معتدل کننده استفاده کنید مثل عرق شاطره و کاسنی


    ارادت
    محمد رسول رسولی
  • با سلام و احترام ، ضمن تشکر از مطالب علمی و خوب شما و پاسخ های کامل و جامع ، می خواستم بپرسم قیمت ژله سلطنتی چند است ؟ شما برای تهران ارسال می کنید ؟ چرا ژله سلطنتی را که می خوری نباید تا غروب چای بنوشی ؟ واین مسئله شامل جای سبز و یا ماچانو هم می شود؟

     با عرض ارادت و تشکر

    پاسخ:
    سلام و وقت بخیر
    باعث خوشحالی و افتخار بنده س رضایت شما و پاسخ دادن های در بضاعت آگاهی و علم خودم .

    برای اطلاع از قیمت ها می تونید مستقیم تماس بگیرید یا از طریق واتساپ پیام بدید به این شماره : 09155202159
    بله ارسال به تهران داریم . روزهای زوج هر هفته به تهران ارسال داریم و می تونید ژل رویال رو همراه با یخچال مخصوص و یخ درب منزل تحویل بگیرید .

    هیچ پایه یا منبع علمی برای منع نوشیدن چای ( هرگونه ) بعد از مصرف ژل رویال وجود نداره و ژل رویال بعد از 7 دقیقه وارد جریان خون خواهد شد و فرایند رسیدن به سلول های هدف شروع میشه و بهتره یک ربع تا 20 دقیقه چیزی نخورید و بعد از این مدت مصرف هرگونه مواد غذایی یا نوشیدنی ایرادی نداره .

    ارادت
    محمد رسول رسولی
  • سلام .ببخشید میخواستم بدونم میشه از ژل رویال به عنوان مکمل غذایی تقویت کننده بدن استفاده کرد؟ مثلا بجای استفاده قرصهای تقویتی مثل فارماتون و ول من؟

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز

    بارها به این سوال و مثال هایی مثل فارماتون به تفضیل پاسخ داده شده و مجددا عرض می کنم که ژل رویال می تونه نقش کامل ترین مکمل غذایی جهان رو بدون رقیب بازی کنه چرا که از غنای بالا و خوبی برخوردار هست و اون رو بعنوان غنی ترین ماده بیولوژیک جهان و غذای کامل می شناسند .

    ارادت
    محمد رسول رسولی
  • سلام،مقدار مصرف ژل رویال برای سرطان سینہ چقدر خوبہ؟

    پاسخ:
    سلام و احترام

    ابتدا به ساکن به بیماران سرطان سینه توصیه نمیشه مصرف ژل رویال و اون بخاطر وابستگی غالب این نوع از کنسر به هورمون استروژن هستش ولی اگر مشورت کردید با پزشک یا از بحث هورمونی به هر طریقی مطمین هستید می تونید روزانه بین 2 گرم تا 10 گرم ژل رویال تازه با میزان ماده موثره ی 1.5 به بالا استفاده کنید و اگر میزان ماده موثره بالای 2 هستش بین 2 گرم تا 6 گرم و ژل رویال پودر هم 1 تا 4 گرم کافی و موثر خواهد بود .
    تعیین بازه مصرف به دلیل وسع مالی و تصمیم شما برای میزان هزینه کرد هستش و این بازه به شما حداقل و حداکثر نشون میده .

    ارادت
    محمد رسول رسولی
    عسل مسعود
  • من فیبروم رحمی دارم ایا زل رویال خوبه ؟؟؟طریقه استفاده 

  • من فیبروم رحمی دارم خیلی اذیت میشم ،ایا زل رویال با گرده و بره موم میتونم قاطی کنم و از طریق اپلیکاتور وارد رحم کنم؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام

    تماس گرفتید و پاسخ کامل به شما داده شد.
    نکته ی مهم رو دوباره بگم که گرده گل برای تزریق رحمی مناسب نیست و به هیچ عنوان توصیه نمیشه


    آروزی بهروزی و سلامت دارم برای شما
    محمد رسول رسولی
  • سلام وقتتون به خیر ببخشید پسرمن علرژی غذایی داره با تظاهرات رفلاکس معده و التهاب روده که هر سه ماه یکبار باید آنتی بیوتیک مترونیدازول یه دوره دو هفته ای بهش بدم تا رفلاکسش کمتر بشه میخواستم بدونم بره موم برای پسر من خوب هست استفاده کنم

    پاسخ:
    سلام و عرض ادب

    بره موم برای هر سه موضوع التهابات ، عفونت های داخلی و مشکلات گوارشی مفید هستش و نقش درمانگر رو هم می تونه به تنهایی داشته باشه .بهترین نوع بره موم عصاره ی بره موم هستش که میتونید روزی دوبار و هر بار یک قاشق چایی خوری مصرف کنید و معمولا دوره های مصرف و درمان 20 روزه هستش .
    نکته ی مهم بره موم برای کودکان زیر 1.5 سال به هیچ عنوان تجویز نمیشه و مراقب باشید

    ارادت
    محمد رسول رسولی
  • پسرم ۷ سالشه واز بدو تولد الرژی غذایی داشته والان هم خیلی چیزها رو نمیتونه بخوره ..

    ببخشید یه سوال دیگه داشتم بره موم هم مثل ژل رویال باکتریهای مفید روده رو‌کم میکنه یا فقط روی باکتریهای مضر روده تاثیرداره 

    پاسخ:
    سلام و احترام

    _ پاسخ اصلی در سوال قبل داده شد ولی در مورد آلرژی باید بگم که کلا مصرف محصولات زنبور عسل نظیر بره موم یا ژل رویال باید ابتدا از نداشتن آلرژی مطمین بشید حتی اگر در گروه هایی که از مصرف منع شدن نیستید .روش این کار هم بسیار ساده س و در مورد بره موم می تونید روزی به اندازه یک نخود درشت بره موم مصرف کنید و حداقل 3 تا 5 روز ادامه بدید و در احوالات و حالات خودتون دقیق باشید و به محض دیدن هرگونه حساسیت نظیر آبریزش بینی یا چشم ، گر گرفتگی ، التهاب صورت گلو و حنجره ، کهیر یا جوش یا شکم روونی شدید و طولانی باید مصرف بره موم رو قطع کنید
    _ گفتنی هستش که در آمار ها اومده که از هر 1000 نفر 10 نفر به بره موم حساسیت دارند و در مورد ژل رویال از هر 1000 نفر یک نفر .
    _ در مورد مضر بدون بره موم برای فلور طبیعی معده و سیستم گوارش بنده هیچ مقاله یا مطلب علمی تا به حال ندیدم و خود بنده هم فکر می کنم که تاثیر منفی روی فلور معده نداره .

    ارادت
    محمد رسول رسولی
  • ممنون از پاسخ دقیقتون ...کپسول بره موم تهیه کردم میتونم یک سوم کپسول رو با عسل مخلوط کنم به پسرم بدم،...اکر با روشی که فرمودین تست کردم و الرژی ایجاد نکرد فرمودین فقط ٢٠ روز استفاده کنم ؟؟

    کلا بعد از بیست روز استفاده چه مدت باید صبر کنم تا دوباره استفاده کنم ..البته روش مصرف رو برای خودم میخواستم ..ممنون میشم پاسخ بدید ..تشکر🍀

    پاسخ:
    سلام مجدد

    _ بله میتونید با اون روش تست کنید
    _ غالبا دوره های 20 روزه کافی هستند ولی در مورد بیماری های خاص یا شرایط خاص میگیم حداقل باید 20 روز مصرف بشه و اگر در طول این دوره 20 روزه نشانه های بهبود یا تاثیر مثبت بره موم رو دیدید اونقدر ادامه بدید تا به نتیجه ی دلخواه برسید ...
    _بره موم مثل ژل رویال نیست که بین دوره ها نیاز به ایجاد فاصله باشه و امروز در برندهای تاپ دنیا ما شاهد قرص های مکمل غذایی روزانه از بره موم هستیم که مرتب استفاده می کنند


    موفق باشید
    محمد رسول رسولی
  • بی نهایت تشکر میکنم از پاسخ های جامع و کاملتون 🌸

    پاسخ:
    در خدمتیم ، با افتخار
  • سلام. برای مصرف ژل رویال که فرمودید 20 تا 40 روز مصرف شود و بعد دقفه، خواستم بپرسم تایم وقفه چقدر باشه؟

    پاسخ:
    سلام و احترام

    به اندازه ی دوره ی مصرف یک وقفه ایجاد کنید. یعنی اگر یک دوره ی 40 روزه مصرف کردید ، 40 روز هم مصرف نکنید
    نکته ی مهم اینکه این موضوع بیشتر در افراد سالم یا مصارف اولیه مورد توجه هستش و برای بیماری های خاص در اولویت اول نیست

    ارادتمند
    محمد رسول رسولی
  • پریساخزائی

    سلام 36 سالمه دوتادختر دارم دوست دارم یه پسرداشت6 باشم بادارووامپول های که دکتربهم دادنتیجه ای نگرفتم گفت بایددوباره رژیم وامپول دارودادامه بدم حالتخواستم بپرسم ایاژل رویال تاثیری درتعیین جنسیت داره یانه اگه داره طریقه وزمان مصرفشو لطف کنید بفرمائید ،،،منون 

    پاسخ:
    سلام و احترام

    _ هیچ روش قطعی و تضمینی برای پسردار شدن وجود نداره و روش هایی که گفته شده و در جاهای مختلف میاد فقط و فقط درصد و احتمال پسردار شدن رو بالا می بره.
    _ نکته اول اینکه بدن ما دارای یک اسیدیته ی خاص خودشه و فضای اندام تناسلی هم پیرو همین موضوعه و بصورت کلی و خلاصه اگر بخوام بگم هرچه این فضا قلیایی تر باشه احتمال پسر بودن نوزاد شما بیشتر خواهد شد .
    _ ژل رویال جز مواد غذایی اسیدی یا بهتر بگم بشدت اسیدی هستش و کمکی نمیکنه از نظر بنده که حتی می تونه شما رو از خواسته تون دور کنه
    _ لیست مواد غذایی و میوه و سبزیجات و ... که قلیایی هستن رو می تونید با یه سرچ ساده در اینترنت پیدا کنید

    آروزی سلامتی و بهروزی دارم برای شما
    ارادت
    محمد رسول رسولی

  • با سلام

    من دختر 3 ساله دارم میخواستم بدونم ژل رویال ب ضرر نداره اخه میگن حسایت زا است البته دختر من عسل دوست نداره من داحل اب ولرم میریزم بهش میدم و حساسیت نداره. بعد مقدار مصرف برای این سن چقدر است و نحوه مصرف به چه صورت است شما خودتون پیشنهاد میکنید برای تقویت سیستم ایمنی بدنش بدم بهش یا نه   ممنون از لطف شما

    پاسخ:
    سلام و عرض ادب

    _ بارها در پاسخ به عزیزان گفتم که محدودیت سنی مصرف تا یک سال و نیم هستش و بعد از این زمان هیچ مشکلی نداره و با این حال حتی می تونم بگم افراد زیادی رو از جمله پزشک و از جمله طبیب طبی سنتی بنده میشناسم که به کودکان زیر یک سال خودشون هم دادند ولی بنده به هیچ عنوان توصیه نمی کنم .

    _ اگر کسی به یکی از محصولات زنبور عسل حساسیت نداشته باشه نمیتونیم بگیم که به باقی محصولات هم حساسیت نخواهد داشت پس برای هر محصول و بخصوص در کودکان باید یک دوره ی 3 تا 5  روزه با مقدار بسیار پایین مصرف شروع بشه و در این زمان حالات و تغییرات فرد رو بصورت دقیقی در نظر بگیرید و اگر حساسیت یا مشکل خاصی نبود از روز چهارم یا ششم دوره مصرف اصلی رو شروع کنید

    _ مقداری که بنده برای این سنین توصیه می کنم روزی یک گرم ژل رویال تازه با میزان ماده موثره حداقلی 1.8 هستش و حداکثر تا سه گرم

    _ مصرف ژل رویال در این سنین به رشد بهتر و سریع تر بچه ها و عملکرد حافظه و هوش و شادابی و زیبایی اونها بسیار کمک می کنه

    ارادت
    محمد رسول رسولی
  • سلام و عرض ادب 

    آیا صبح پس از خوردن آب خوردن ژل رویال ناشتا حساب می شود ؟ 

    یا بهتر است قبل آن آب نخورد ؟؟ 

    پاسخ:
    سلام و احترام

    منظور از ناشتا بودن در مصرف بعضی داروها یا مواد غذایی منظور خالی بودن معده هستش و اینکه تمرکز سیستم گوارشی شما تنها و تنها معطوف به اون ماده غذایی خاصی باشه که قرار مصرف کنید و آب تداخلی بنظر بنده ایجاد نمیکنه و حتی نوشیدن یک لیوان متوسط آب جوشیده ولرم میتونه راهگشا هم باشد .

    محمد رسول رسولی
    ارادت
  • سلام واحترام... 

    ببخشید آیا ژل رویال برای آقایونی که ناباروند واسپرمشان صفر است جواب میده... 

    اگر جواب میده چه مدت باید مصرف کنند تا موثر باشه... 

    باتشکر از حضرتعالی

    پاسخ:
    سلام و آروزی بهروزی و سلامت برای شما

    در مورد ژل رویال و تاثیر شگرف اون روی موضوع ناباروری هم در آقایان و خانوم ها بارها بنده گفته ام و می تونید مطالعه کنید.

    _ ژل رویال برای آقایان در افزایش تعداد اسپرم ،کیفیت اسپرم ، دفرمه بودن اسپرم و اصلاح اون بسیار موثر و خوب عمل می کنه.در افزایش کیفیت رابطه ی جنسی و موضوع نعوظ و مدت زمان لذت هم میتونه بسیار موثر و کارگشا باشه.
    _ دوره های درمانی مصرف ژل رویال حداقل 40 روز هستند و در طول دوره هرکجا که متوجه تاثیرات مثبت و خوب اون شدید تا بهبود کامل یا پاسخدهی مناسب خودتون مصرف رو ادامه بدید حتی اگر تعداد روزهای مصرف از 40 روز هم تجاوز کرد.

    محمد رسول رسولی
    ارادت

  • سلام علیکم آقای رسولی عزیز

    برادرم یکسالیست درگیر کیست بزرگی در پانکراس است که عمر آن هم بسیار سخت است که بیماری شناخته شده ای بنام پانکراتیت میباشد.

    میخواستم بدونم می توانید راهنمایی کنید و یا اصلا میشود اینرا با این ماده ی ژل درمان و بهبود بخشید.

    الان غذا خوردن برای او سخت است چون به معده فشار میاره،...

    تشکر

    پاسخ:
    سلام و احترام

    _ پانکراتیت اگرچه ناشناخته است ولی راه های درمان و کنترل مناسبی برای اون توصیه شده و از طرفی یک بیماری هستش که بواسطه ی پرداخت نامناسب و عدم رسیدگی میتونه به بیماری ها و مشکلات دیگه ای تبدیل بشه مثل دیابت یا سرطان پانکراس

    _ حتما ژل رویال بصورت روزانه دو گرم در یک وعده توصیه میشه و بنظر بنده از ترکیب عسل و بره موم هم غافل نشید که به اندازه ی ژل رویال میتونه موثر و قوی عمل کنه


    ارادت
    محمد رسول رسولی
  • سلام خسته نباشید. باتوجه به اینکه شماره شما برای شهرقم میباشد. میشه ادرس رو لطف کنید حضوری خدمت برسیم چون ساکن این شهر هستیم

    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    میتونید با شماره های

    025-32939625
    0911-44-77-600

    تماس بگیرید برای هماهنگی و فروش حضوری
    ارادت

    محمد رسول رسولی

  • فاطمه حسینی

    سلام من در اثر شوک عصبی دچار رفلاکس شدید معده ودرد معده واحتمالا میروب معده شدم ،مزاج اصلیم صفراست ولی در اثر این بیماری غلبه سودا گرفتم،دیروز صبح ژل رویال استفاده کردم ،در کنارش چیزهای     گرم ،مثل عرق اویشن استفاده کردم ،بعد قسمت کبد ومعده دچار داغی شد ،ایا طبیعی؟

  • سلام

    ببخشید یک سوال داشتم مادربزرگم به بیماری کرونا مبتلا شده است حالا یکم  حرف های حذیون میزنه ژل رویال خوبه بهش بدیم

  • سلام وقتتون بخیر..ایا ژل رویال برای تخمدان پلی کیستیک اثر داره؟ من بدون دارو پریود نمیشم و الان پانزده روزه شروع کردم به مصرف ..سوال من اینه جایی خوندم باید شش ماه مدام استفاده بشه تا تاثیرش بر پلی کیستیک جواب بده حالا من شش ماه پشت سرهم بدون وقفه مصرف کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟

  • سلام ایا ژل رویال میتونه  ویروس hpvرو کلا از بدن دفع کنه ؟ چن روز مصرف بشه؟؟ ممنون

  • سلام

    آیا رویال ژلی رو همراه با چای شیرین ولرم،میشه به بچه ها داد؟؟یا هرگونه حرارتی نباید ببینه

  • سلام 

    من چند ماه هست که درگیر زگیل تناسلی از نوع 16 و18 شدم، بثورات پوستی ندارم واز طریق ازمایش متوجه شدم الان 40 سال دارم وخیلی نگرانم 

    دو روز هست که خوردن ژل رویال رو شروع کروم به صورت زیر زبانی ولی دل درد گرفتم 

    میخواستم بدونم برای جلوگیری از دل درد چه کار کنم 

    واینکه ایا اصلا ژل رویال میتونه به مشکل من کمک کنه؟ 

  • با سلام من حدود ده روزه ترکیب ژل رویال با عسل از عطاری دکتر رضازاده گرفتم برای درمان ناباروری اما با توجه به توضیحات شما می خواهم اصل آن را تهیه کنم چطور اصلش تهیه کنم وهزینش چقدمیشه

    پاسخ:
    با سلام
    وقت تون بخیر
    جهت دریافت مشاوره و خرید محصول لطفاً با شماره 09120450355 تماس بگیرید.
    با تشکر
    موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی