• 02532939625
  • Info@farvardinhoney.com
  • قم - بلوار شهید صدوقی - بلوار فردوسی - کوچه 22 - پلاک 31
  • 09120450355 - 09114477600
عسل طبیعی و ژل رویال فروردین

عسل طبیعی و ژل رویال فروردین

خرید عسل طبیعی و خرید ژل رویال اصل همراه با ضمانت و ارسال رایگان

درمان گرفتگی صدا با عسل و ترکیبات آن

  • ۳۳

گرفتن صدا می تواند علت های مختلفی چون داد زدن، سرما خوردگی، گلو درد و یا دلایل دیگری داشته باشد، اما به هر حال این گرفتگی صدا باید طی حداکثر سه هفته درمان شود و اگر جز این باشد می بایست حتما به پزشک مراجعه کرد. اما تجربه نشان داده که اکثر افراد درمان های خانگی را به قرص و دارو های شیمیایی ترجیح می دهند به همین دلیل ما نیز سغی کرده ایم تا در این مقاله شما را با انواع درمان گرفتگی صدا با عسل و ترکیبات آن آشنا کنیم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

درمان گرفتگی صدا با عسل وترکیبات آن- درمان سریع گرفتگی صدا

عسل بهترین ماده برای درمان سریع گرفتگی صدا

عسل طبیعی را به دلیل اینکه ضد عفونت و نرم کننده است می توانیم بهترین ماده موثر برای درمان سریع گرفتگی صدا معرفی کنیم. همچنین خاصیت ضد باکتریایی عسل می تواند عفونت و آلودگی ها را از گلو پاک کند. علاوه بر این اگر سیستم تنفسی شما دچار مشکلات احتمالی شده باشد خاصیت آنتی اکسیدانی عسل می تواند به کمک این مشکل بیاید. برای بهره مندی از خواص عسل برای این مشکلات توصیه ما این است که روزانه چند مرتبه عسل مصرف کنید، یا به تنهایی و یا آن را به همراه آب ولرم یا نوشیدنی های گیاهی ولرم.

درمان گرفتگی صدا با عسل و آبلیمو

آبلیمو به دلیل خاصیت اسیدی که دارد می تواند از رشد میکروب ها در گلو جلوگیری می کند و مانع خشک شدن گلو می شود. بر همین اساس اضافه کردن آبلبمو له عسل طبیعی و تهیه شربت و مصرف آن از بهترین گزینه ها برای درمان گرفتگی صدا و خشونت سینه است.

درمان گرفتگی صدا با عسل و سرکه سیب

سرکه سیب به واسطه خاصیت ضد میکروبی که دارد می تواند شما را در درمان گرفتگی صدا کمک کند. کافیست دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با عسل و یک فنجان آب ترکیب کنید و روزانه دو مرتبه از آن استفاده نمایید.

عسل و آب پیاز برای درمان گرفتگی صدا

آب پیاز قرمز با خاصیت ضد التهابی که دارد یکی از راه ها برای درمان گرفتگی صدا به حساب می آید. آب پیاز را به همراه چند قطره آب لیمو و عسل ترکیب نمایید و در طول روز دو  مرتبه به مقدار دو قاشق غذاخوری از آن مصرف کنید تا شاهد نتیجه آن باشید.

گرفتگی صدا با عسل و سیر

از جمله مواد دیگری که مصرف آن شما را در درمان گرفتگی صدا همراهی می کند سیر است. کافیست چند حبه سیر را خرد کرده به همراه سرکه، عسل و آب ترکیب کنید و هر 6 ساعت یک بار 2 قاشق چایخوری از آن مصرف کنید.

زنجبیل و عسل

یک قاشق چایخوری زنجیل را به مدت 10 دقیقه درون یک فنجان آب بجوشانید و سپس آن را از صافی رد کنید، سپس مایعی ای را که حاصل می شود با چند قاشق عسل ترکیب کرده و سه بار در روز از آن استفاده نمایید.

معجزه برای گرفتگی صدا با عسل و شلغم

شلغم به دلیل خاصیت ضد میکروبی و آنتی بیوتیکی که دارد برای از بین بردن عفونت و درمان سرماخوردگی موثر است. روش های مختلفی برای تهیه ترکیب شلغم و عسل وجود دارد. ساده ترین روش این است که عسل را تکه تکه کنید روی آن عسل بمالید سپس آن را درون آب گرم قرار داده و روزی سه باز از آن استفاده کنید.

در روشی دیگر می توانید درون شلغم را مانند حوزچه ای سوراخ کرده و درون آن را با عسل پر کنید، سپس شلغم را درون قابلمه ای که تا نصف شلغم آب دارد گذاشته و نهایتا زمانی که شلغم پخته شد آن را خارج کنید و  این معجون را مصرف نمایید.

ترکیب-شلغم-و-عسل-برای-درمان-سرفه

اگر علاقه مند هستین که با ترکیبات بیشتری از عسل جهت درمان گرفتگی صدا آشنا شوید می توانید با کلیک به روی این متن به متنی کامل تر و جامع تر هدایت شوید.

 

 

ن را از صافی

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی