• 02532939625
  • Info@farvardinhoney.com
  • قم - بلوار شهید صدوقی - بلوار فردوسی - کوچه 22 - پلاک 31
  • 09120450355 - 09114477600
عسل طبیعی و ژل رویال فروردین

عسل طبیعی و ژل رویال فروردین

خرید عسل طبیعی و خرید ژل رویال اصل همراه با ضمانت و ارسال رایگان

چکاندن عسل در چشم

چکاندن عسل در چشم:


تاریخچه چکاندن عسل در چشم و خواصی که عسل برای چشم ها دارد به دوران یونان باستان یعنی 2500 سال پیش بر می گردد و جایگاه ویژه عسل در طب ایرانی و اسلامی مورد توجه فیلسوف معروف "ارسطو" و "حکیم ابو علی سینا" هم بوده است. ما هم قصد داریم که در این مقاله به این ویژگی از عسل یعنی خواصی که عسل برای چشم دارد بپردازیم.

 

خواص عسل برای چشم: 

تا به امروز مطالعات زیادی به روی خاصیت عسل برای چشم انجام شده است که ویژگی های ضد میکروبی، ضد التهابی و تسکین دهندگی عسل برای چشم در همه آن ها مشخص شده است، اما دیگر خواص هم وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

ریختن عسل در چشم برای رفع عفونت، رفع خشکی چشم، قرمزی و التهاب چشم، درد چشم و زخم چشم استفاده شده و می شود. عسل طبیعی همچنین می تواند باکتری های مضری که باعث بوجود آمدن عفونت در چشم ها می شود را نیز از بین می برد و بخاطر خواص ضد التهابی و ضد میکروبی که عسل دارد به تسکین درد چشم ها نیز کاربرد دارد.

اما در این بین مهم ترین نکته این است که عسلی که استفاده می کنید حتما طبیعی باشد و فروشگاهی که از آن عسل را خرید می کنید از نظر کیفیت طبیعی بودن عسل مورد اعتماد باشد، که در این میان فروشگاه عسل فروردین یکی از بهترین و مورد اعتماد ترین فروشگاه هایی است که می توانید خرید عسل را از آن انجام دهید.

 

نحوه چکاندن عسل در چشم:

تا به اینجای کار کتوجه خواصی که عسل برای چشم دارد شدید و حتما برایتان سوال شده که چگونه باید عسل را در چشم چکاند؟

در مرحله اول مقدار مساوی از عسل خام را با آّب مقطر مخلوط نمایید تا یک ترکیبی و محلولی یکنواخت بدست آید، سپس با استفاده از قطره چکان به مقدار دو تا سه قطره از محلول به دست آمده را در چشم خود بریزید سپس بعد از گذشت 10 دقیقه چشم ها را با آّب ولرم بشویید. برای اینکه زودتر و موثر تر از این کار نتیجه بگیرید بتر است تا زمان رفع عفونت به طور کامل ذو تا سه بار در روز این کار را انجام دهید.

 

عسل برای خشکی چشم:

عسل برای درمان خشکی چشم موثر می باشد عسل حاوی مواد ضد التهاب و آنتی اکسیدان است که می تواند برای بهبود و درمان خشکی چشم موثر باشد. همچنین عسل خواص مرطوب کنندگی دارد و استفاده آن به مرور علاوه بر رفع خشکی چشم به مرطوب ماندن آن به مرور زمان کمک می کند.

اگر این مطلب برای شما جذاب بود و علاقه من هستید که بیشتر و تخصصی تر در مورد این موضوع اطلاعات کسب کنید، می توانید به سایت عسل فروردین که یک فروشگاه عسل طبیعی است و به صورت علمی به مباحث مربوط به عسل می پردازد مراجعه کنید و مطالب را مطالعه کنید.